Obchodní podmínky

ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztah mezi fyzickou osobou (dále jen „Zákazník“) a společností BetterSport LLC, se sídlem 1603 CAPITOL AVE SUITE 413G-306, CHEYENNE, WY 82001, EIN: 36-5113451, (dále jen „Společnost“) uzavřený prostřednictvím prostředků komunikace na dálku přes rozhraní webových stránek www.fairplaytip.cz  (dále jen „webová stránka“) Společnosti. Tyto VOP jsou nedílnou součástí smlouvy uzavřené mezi Společností a Zákazníkem (dále jen „Smlouva“). 

Společnost lze kontaktovat e-mailem na: info@fairplaytip.cz.

Předmětem činnosti Společnosti je poskytování produktů a služeb sloužících pro vzdělávací a informační účely v oblasti sportu a sportovního sázení. Produkty a služby jsou poskytovány ve formě členství, na jehož základě Společnost zasílá Zákazníkovi prostřednictvím sociální sítě Telegram a/nebo e-mailu tipy na sportovní zápasy a/nebo jsou služby poskytovány skrze členskou sekci na webových stránkách/mobilní aplikaci.

UZAVŘENÍ SMLOUVY

  1. Smluvní vztah mezi Společností a Zákazníkem vzniká již odesláním objednávky Zákazníka (nikoliv až po potvrzení objednávky Společností) učiněné prostřednictvím objednávkového formuláře na webové stránce Společnosti. Objednávku Zákazník učiní kliknutím na objednávkové tlačítko „objednávám s povinností platby“. Od tohoto okamžiku vznikají mezi Zákazníkem a Společností vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny Smlouvou a těmito VOP. Učiněním objednávky Zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, rozumí jim, přijímá je a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. 
  2. Označení produktu (zboží) nebo služby a popis jejich hlavních vlastností jsou vždy specifikované na webových stránkách. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora je zakázáno. 
  3. Služby, zejména poskytnuté tipy (informace) na sportovní utkání mají pouze doporučující charakter a Společnosti nenese odpovědnost za žádnou škodu, která Zákazníkovi vznikla, ať už přímo nebo nepřímo, využitím služeb dle těchto VOP. Nejedná se o finanční rady ani finanční poradenství. Společnost negarantuje žádný příjem ani zisk. 
  4. Je na úvaze každého Zákazníka, zda a jakým způsobem poskytnuté informace využije. Společnost výslovně prohlašuje, že nepřijímá od Zákazníka peníze do hazardní hry a že za něj nesází ani nečiní žádné jiné kroky směřující k uzavření sázky.
  5. Zákazník souhlasí a bere na vědomí, že webové stránky slouží pouze jako informační platforma a že služby jsou poskytovány pouze prostřednictvím Telegramu a/nebo e-mailu a/nebo členské sekci na webových stránkách a/nebo členské sekci v mobilní aplikaci. Zákazník bere na vědomí, že služby nemusí být dostupné nepřetržitě, a to zejména v souvislosti s překážkami na straně třetích stran a v souvislosti s nedostupností nebo nefunkčností Telegramu za což Společnost neodpovídá.
  6. Objednávku je oprávněna učinit pouze osoba starší 18 let, která je plně svéprávná.
  7. Objednávkový formulář obsahuje vždy informace o Zákazníkovi, objednávané službě, ceně včetně uvedení daní a poplatků, způsobu úhrady ceny. U on-line produktů náklady na dodání účtovány nejsou. Náklady vzniklé Zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory apod.) si hradí Zákazník sám.
  8. Smlouva, resp. příslušný daňový doklad, bude uložen v elektronickém archivu Společnosti po dobu 5 let od jejího uzavření za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám.
  9. Zákazník je srozuměn s tím, že pro řádné užívání online produktů je třeba z jeho strany splnit technické požadavky – aktualizovaný software. V případě použití neaktualizovaného softwaru – internetového prohlížeče může být omezena funkcionalita.

CENA A ZPŮSOB PLATBY

  1. Cena služeb včetně všech daní a poplatků je vždy uvedena na webových stránkách u konkrétní služby včetně informace o tom, zda je cena s či bez DPH. V případě uvedení ceny bez DPH je následně uvedena i cena s příslušnou sazbou DPH. Cena je vždy uvedena v objednávkovém formuláři. Cena je platná po dobu, kdy je zobrazována na webových stránkách.
  2. Ceny jsou uvedeny v českých korunách (CZK) nebo eurech (EUR). Pro případný přepočet do jiných měn je platný kurz vyhlášený Evropskou centrální bankou ke dni uzavření Smlouvy.
  3. Společnost je oprávněna kdykoliv ceny na webových stránkách jednostranně měnit (aktualizovat). Cena se stává závaznou uzavřením Smlouvy.
  4. Společnost vystaví ohledně plateb prováděných na základě Smlouvy Zákazníkovi daňový doklad – fakturu, který slouží jako doklad o zakoupení produktu, zboží či služby.
  5. Náklady spojené s dodáním služby nejsou účtovány.
  6. Pro bezhotovostní platby jsou platební metody napojeny na platební bránu společnosti Stripe inc., a.s., 354 Oyster Point Boulevard, San Francisco, California, 94103, která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet. Čísla platebních karet a hesla k elektronickému bankovnictví jsou zadávána pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti Stripe Inc.
    Možné způsoby platby jsou: online platební kartou VISA, VISA elektron, MasterCard, Maestro.
  7. Platba za služby je opakovaná. Opakovanými platbami se rozumí platby za služby automaticky strhávané z platební karty Zákazníka.
  8. Zaplacením služby platební kartou dává Zákazník souhlas k autorizaci použité karty pro automatické strhávání plateb za objednané služby v dalších obdobích. Souhlas Zákazníka s opakovanými platbami trvá po dobu odebírání služby, nebo dokud nedojde k ukončení opakovaných plateb na žádost Zákazníka.
  9. Automaticky strhávaná částka a perioda opakovaných plateb odpovídá ceně a období zakoupené služby. Dojde-li ke změně parametrů služby (např. typ tarifu a jeho období), budou odpovídajícím způsobem automaticky změněny také parametry opakovaných plateb (cena služby a perioda platby).
  10. Po každém automatickém stržení platby bude Zákazník o provedené platbě vyrozuměn e-mailem, jehož součástí bude zaplacená faktura za zakoupenou službu.
  11. V případě neúspěšného stržení platby z karty bude Zákazníkovi zaslán e-mail o tom, že platba neproběhla, a pokyny, jak v této situaci postupovat.
  12. Zákazník může opakované platby a tím poskytování služeb na další období kdykoli ukončit kontaktováním zákaznické podpory Společnosti (kontaktní údaje jsou uvedeny v úvodu těchto VOP) nebo v členské sekci.

DODACÍ PODMÍNKY

  1. U online služeb/produktů se dodáním rozumí přidání registračního emailu do mailingového nástroje, díky kterému Zákazník získá přístup k zasílaným předzápasovým (prematch) tipům. Dodáním služby/produktu je také přidání Zákazníka do telegramové skupiny nebo zaslání přihlašovacích údajů do členské sekce na webových stránkách/mobilní aplikace.

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE, VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

  1. Zákazník bere na vědomí, že nedokonalost poskytnutých služeb, resp. nižší míra úspěšnosti, než Zákazník očekával, nelze s ohledem na charakter služeb, který je pouze informativní a doporučující, reklamovat a na takové reklamace nebude brán zřetel. Služby mají výhradně doporučující charakter, přičemž Společnost neposkytuje žádnou garanci za služby, resp. naplnění poskytovaných tipů ve vztahu ke konkrétní sportovní události. Finanční ztráta Zákazníka se nepovažuje za vadné plnění a není důvodem k reklamaci.
  2. Případné reklamace může Zákazník uplatnit prostřednictvím e-mailu: info@fairplaytip.cz. Reklamaci je Společnost povinna vyřídit bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího přijetí. Provozovatel následně vyrozumí Zákazníka o způsobu vyřízení reklamace. 

OBCHODNÍ TAJEMSTVÍ

  1. Zákazník je povinen udržovat v tajnosti veškeré informace zjištěné v souvislosti se smluvním vztahem se Společností, tedy zejména veškeré skutečnosti tvořící obchodní tajemství Společnosti, nezveřejňovat je bez předchozího písemného souhlasu Společnosti ve vztahu k třetím osobám a nepoužívat takové informace ve svůj či cizí prospěch. Tato povinnost platí i po ukončení poskytování služeb Zákazníkovi a není časově omezena.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ, ZÁSADY POUŽITÍ COOKIES

  1. Společnost je správcem osobních údajů a poskytuje ochranu osobních údajů Zákazníka na základě platných právních předpisů. Více informací o zpracování osobních údajů naleznete zde a o zásadách použití cookies naleznete zde

ZMĚNA OBCHODNÍCH PODMÍNEK

  1. Stane-li se některé z ustanovení těchto VOP neplatným, neúčinným nebo nevynutitelným nebo bude v rozporu s platnými právními předpisy, platí, že je plně oddělitelný od ostatních článků daného dokumentu, a tedy ostatní články VOP či Smlouvy zůstávají nadále v plné platnosti a účinnosti.
  2. Společnost je oprávněna jednostranně navrhovat přiměřené změny těchto VOP, zejména, nikoliv však výlučně v návaznosti na změny právních předpisů. Společnost Zákazníka informuje o navrhované změně těchto VOP nejméně měsíc předem prostřednictvím svých internetových stránek, popř. e-mailem, a to včetně informace o navrhovaném dni účinnosti. 

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Pokud není v těchto VOP stanoveno jinak, Smlouvy uzavřené na jejich základě se řídí právem státu Wyoming, Spojené státy americké. Všechny spory vznikající ze Smlouvy uzavřené na základě těchto VOP a v souvislosti s ní budou rozhodovány příslušným soudem.
  2. Tyto VOP i Smlouvy, jejichž součástí jsou VOP, jsou vyhotoveny v anglickém jazyce. Je-li vyhotoveno i jiné jazykového znění těchto VOP či Smlouvy (ať již po či před jejím uzavřením), má vždy přednost znění v anglickém jazyce.
  3. Smlouvy jsou uzavírány v českém jazyce.
  4. Bez předchozího písemného souhlasu Společnosti není Zákazník oprávněn postoupit nebo zastavit své pohledávky za Společností, případně postoupit Smlouvu nebo její část nebo práva a povinnosti z ní vyplývající.
  5. Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 26. 7. 2024.